AQUESTA COL.LABORACIÓ ENTRE PERSONES DE DIFERENTS EDATS ENS ENRIQUEIX A TOT@S
aprenem junt@s compartint una relació pedagògica on, com planteja Alfred Porres en la seva recerca,
entenem aquesta relació com un lloc de trobada on l'aprenentatge es construeix a través de les relacions i la participació entre les diferents persones que participen
des d'aquests lloc de trobada ens podem preguntar com aprendre a acompanyar-nos
jo, com a mestra, em situo en aquest desig de generar possibilitats d'acompanyament entre el col.lectiu i, a la vegada, em situo en el desig d'anar al costat i no davant amb la mà estesa i, alhora, esperant que a mi també m'acompanyin
aprenem junt@s compartint una relació pedagògica on, com planteja Alfred Porres en la seva recerca,
entenem aquesta relació com un lloc de trobada on l'aprenentatge es construeix a través de les relacions i la participació entre les diferents persones que participen
des d'aquests lloc de trobada ens podem preguntar com aprendre a acompanyar-nos
jo, com a mestra, em situo en aquest desig de generar possibilitats d'acompanyament entre el col.lectiu i, a la vegada, em situo en el desig d'anar al costat i no davant amb la mà estesa i, alhora, esperant que a mi també m'acompanyin
anem junt@s compartint sabers, idees, emocions, ganes de ser
ENS MIREM EN ALTRES PERSONES I ENS REPENSEM EN AQUEST FER EN COMPANYIA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada